Tukipalvelut

Tukipalvelut

Yleisin syy ongelmiin on käyttäjän tietokoneen joutuminen palvelimen palomuurin estämäksi virheellisten kirjautumisten vuoksi. Voit vapauttaa minkä tahansa IP-osoitteen estosta valitsemalla Tuki -ylävalikosta Vapauta IP-osoite.

Voit jättää meille tukipyynnön klikkaamalla ylävalikon Avaa tukipyyntö-linkkiä. Voit kohdistaa tukipyyntösi aihealueen mukaan joko:
  • Sähköpostiongelmat
  • Webhotellit
  • Kotisivut
  • Weebly
  • Laskutus ja myynti

Huomaa että tukipyyntöjä voi jättää vain sellaisesta sähköpostiosoitteesta jolla on käyttöoikeus palveluihisi.

Tuki -valikosta pääset myös selaamaan sivustomme ohjetietokantaa (jossa olet juuri nyt).
Lisäksi näet palvelimiemme reaaliaikaisen tilan sekä mahdolliset ongelmatilanteet valitsemalla Tuki -valikosta Verkon tila.

Tuki -valikosta löydät myös mahdolliset ladattavat tiedostot sekä ajankohtaiset tiedotteemme.


  • 0 Käyttäjien mielestä tämä on hyvä ohje
Ratkaisiko tämä vastaus ongelman?

Aiheeseen liittyvät artikkelit

Kaksivaiheisen tunnistautumisen (2FA) käyttöönotto

Parantaaksesi asiakastilisi tietoturvaa, suosittelemme että otat käyttöösi kaksivaiheisen...

Kirjautuminen palveluun

Palvelunhallinta löytyy osoitteesta: https://www.nettitakomo.fi/secure/ Olemme lähettäneet...

Laskut ja laskutus

Valitsemalla ylävalikosta Laskutus ja sieltä Omat laskusi, pääset selaamaan kaikkia palveluihisi...

Omien käyttäjätietojen muokkaaminen ja lisäkäyttäjät

Omien tietojen muokkausOmia henkilökohtaisia tietojasi pääset muokkaamaan klikkaamalla palvelun...

Salasanan vaihtaminen

Voit vaihtaa palvelun salasanasi valitsemalla oikeasta yläreunasta “Hei etunimesi” valikosta...