Redigera dina egna uppgifter och ytterligare användare

Redigera din egen information

Du kan redigera din personliga information genom att klicka på den gröna Uppdatera-knappen längst ned till vänster på tjänstens hemsida längst ner på tjänsten.

Alternativt kan du redigera samma information genom att klicka på "Hej din förnamn" -menyn längst upp till höger och välja "Redigera kontoinformation" nedanför den.

Omat tietosi

Lägg till en ny användare

Du kan lägga till nya användare till tjänsten genom att välja "Hej ditt förnamn" från menyn Kontakter / Extra användare längst upp till höger. Du kan tilldela olika nivåer av användaråtkomst till vår Service Manager. Du kan till exempel lägga till personer som är berättigade att kontakta vår supporttjänst eller som automatiskt får genererade fakturor från vårt system i deras e-postmeddelanden.

Ändra ditt lösenord

Du kan ändra ditt lösenord genom att välja "Ändra ditt lösenord" från menyn längst upp till höger "Hej ditt förnamn". Du kan bläddra igenom all din meddelandehistorik mellan dig och Reklamföretag genom att välja "Hej förnamn" från menyn Meddelandehistorik.

  • 1 användare blev hjälpta av detta svar
Hjälpte svaret dig?

Relaterade artiklar

Aktiverar 2-fas-autentisering (2FA)

För att förbättra säkerheten för ditt kundkonto rekommenderar vi att du utnyttjar...

Anmälan till tjänsten

Service Management finns på: https://www.nettitakomo.fi/Secure/vi har skickat alla våra kunder...

Fakturor och Fakturering

Genom att välja Fakturering från toppmenyn och sedan Dina fakturor kan du bläddra i alla...

Ändra ditt lösenord

Du kan ändra ditt lösenord genom att välja "Ändra ditt lösenord" från menyn längst upp till höger...

Stöd

Den vanligaste orsaken till problem är att användarens dator blockeras av en serverns brandvägg...