Stöd

Den vanligaste orsaken till problem är att användarens dator blockeras av en serverns brandvägg på grund av felaktiga inloggningar. Om du vill avblockera någon IP-adress väljer du Släpp IP-adress från Support-menyn.

 

 

Du kan lämna oss en supportförfrågan genom att klicka på länken Öppna supportförfrågan på toppmenyn. Du kan rikta in din supportförfrågan per ämne antingen:

e problem

hosting Plans

webbplats

Weebly

Fakturering och försäljning

Observera att supportförfrågningar endast kan skickas från en e-postadress som har tillgång till dina tjänster.

Support-menyn ger dig också tillgång till hjälpdatabasen på vår webbplats (där du är just nu).

Dessutom kan du se realtidsstatus för våra servrar och eventuella problem genom att välja Nätverksstatus från Support-menyn.

På supportmenyn hittar du också några nedladdningar och våra aktuella nyhetsbrev.

  • 0 användare blev hjälpta av detta svar
Hjälpte svaret dig?

Relaterade artiklar

Aktiverar 2-fas-autentisering (2FA)

För att förbättra säkerheten för ditt kundkonto rekommenderar vi att du utnyttjar...

Anmälan till tjänsten

Service Management finns på: https://www.nettitakomo.fi/Secure/vi har skickat alla våra kunder...

Fakturor och Fakturering

Genom att välja Fakturering från toppmenyn och sedan Dina fakturor kan du bläddra i alla...

Redigera dina egna uppgifter och ytterligare användare

Redigera din egen information Du kan redigera din personliga information genom att klicka på den...

Ändra ditt lösenord

Du kan ändra ditt lösenord genom att välja "Ändra ditt lösenord" från menyn längst upp till höger...